Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie

Ostrowiecki Browar Kultury walczy o prestiżowy tytuł

Ostrowiecki Browar Kultury walczy o prestiżowy tytuł

Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji powinno nastąpić na przełomie września i października 2020r. Do tego czasu komisja konkursowa będzie wizytować wszystkie finałowe obiekty. W tym czasie trwa także, niezależne od opinii kapituły, głosowanie internetowe o nagrodę internautów. Głosować można raz dziennie, wystarczy jedynie podać adres e-mail oraz imię i nazwisko, a potem potwierdzić oddanie głosu w otrzymanej wiadomości (link do głosowania: http://www.modernizacjaroku.org.pl/pl/edition/1691/object/1737/ostrowiecki-browar-kultury 

Głosowanie trwa do 3 sierpnia 2020 r. do godz. 12.

- Mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego to bardzo aktywni internauci, o czym sam niejednokrotnie się przekonałem. Pamiętam dyskusję w mediach społecznościowych nad "Rawką" i później OBK, w której brało udział tysiące osób i wiele z pomysłów tam podrzuconych pojawiło się później w projekcie budowlanym. Teraz liczę, że równie skutecznie uda nam się przegłosować Ostrowiecki Browar Kultury w konkursie stworzonym przez kapitułę ogólnopolskiego konkursu - mówi prezydent Jarosław Górczyński

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Jak już informowaliśmy, Ostrowiecki Browar Kultury ma już swój logotyp. Nowy znak odwołuje się do historii obiektu, kultury, architektury, sztuki, typografii, teraźniejszości i przyszłości. Litera O nawiązuje do wizerunku drzwi wejściowych, B do kadzi piwnej, a K to widok budynku z lotu ptaka. Każda z instytucji znajdujących się w Ostrowieckim Browarze Kultury, czyli Miejskie Centrum Kultury, Miejska Bibliotek Publiczna oraz Biuro Wystaw Artystycznych będzie posługiwała się spójnym logotypem w różnych wariantach kolorystycznych.

- Dzięki odpowiedniemu dobraniu kolorów, uda się zamarkować strefy działalności instytucji kultury. Kolor niebieski, kojarzący się z książką zarezerwowaliśmy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej, kolor fioletowy będzie się kojarzył z częścią artystyczną reprezentowaną przez Biuro Wystaw Artystycznych, a pomarańczowy przypadł Miejskiemu Centrum Kultury - wyjaśnia Jacek Kowalczyk, dyrektor MCK. 

Musimy się chwalić tym co najlepsze, musimy naszym mieszkańcom i naszym gościom pokazywać, że mamy w Ostrowcu obiekt mieszczący pod swoim dachem trzy instytucje kulturalne. Teraz także te instytucje znalazły się pod wspólnym logiem Ostrowieckiego Browaru Kultury, obiektu w którym skupia się wszystko, co najlepsze w kulturze - dodaje prezydent Jarosław Górczyński.

W połączeniu z wydarzeniami kulturalnymi, logotyp będzie stanowił ważny element promocji Ostrowieckiego Browaru Kultury i samego miasta.

CZD, foto: UM Ostrowiec Św.

Chcemy, żeby portal swietokrzyskie.cozadzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców ziemi świętokrzyskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy