Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji powinno nastąpić na przełomie września i października 2020r. Do tego czasu komisja konkursowa będzie wizytować wszystkie finałowe obiekty. W tym czasie trwa także, niezależne od opinii kapituły, głosowanie internetowe o nagrodę internautów. Głosować można raz dziennie, wystarczy jedynie podać adres e-mail oraz imię i nazwisko, a potem potwierdzić oddanie głosu w otrzymanej wiadomości (link do głosowania: http://www.modernizacjaroku.org.pl/pl/edition/1691/object/1737/ostrowiecki-browar-kultury
Głosowanie trwa do 3 sierpnia 2020 r. do godz. 12.
- Mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego to bardzo aktywni internauci, o czym sam niejednokrotnie się przekonałem. Pamiętam dyskusję w mediach społecznościowych nad "Rawką" i później OBK, w której brało udział tysiące osób i wiele z pomysłów tam podrzuconych pojawiło się później w projekcie budowlanym. Teraz liczę, że równie skutecznie uda nam się przegłosować Ostrowiecki Browar Kultury w konkursie stworzonym przez kapitułę ogólnopolskiego konkursu - mówi prezydent Jarosław Górczyński
Jak już informowaliśmy, Ostrowiecki Browar Kultury ma już swój logotyp. Nowy znak odwołuje się do historii obiektu, kultury, architektury, sztuki, typografii, teraźniejszości i przyszłości. Litera O nawiązuje do wizerunku drzwi wejściowych, B do kadzi piwnej, a K to widok budynku z lotu ptaka. Każda z instytucji znajdujących się w Ostrowieckim Browarze Kultury, czyli Miejskie Centrum Kultury, Miejska Bibliotek Publiczna oraz Biuro Wystaw Artystycznych będzie posługiwała się spójnym logotypem w różnych wariantach kolorystycznych.
- Dzięki odpowiedniemu dobraniu kolorów, uda się zamarkować strefy działalności instytucji kultury. Kolor niebieski, kojarzący się z książką zarezerwowaliśmy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej, kolor fioletowy będzie się kojarzył z częścią artystyczną reprezentowaną przez Biuro Wystaw Artystycznych, a pomarańczowy przypadł Miejskiemu Centrum Kultury - wyjaśnia Jacek Kowalczyk, dyrektor MCK.
- Musimy się chwalić tym co najlepsze, musimy naszym mieszkańcom i naszym gościom pokazywać, że mamy w Ostrowcu obiekt mieszczący pod swoim dachem trzy instytucje kulturalne. Teraz także te instytucje znalazły się pod wspólnym logiem Ostrowieckiego Browaru Kultury, obiektu w którym skupia się wszystko, co najlepsze w kulturze - dodaje prezydent Jarosław Górczyński.
W połączeniu z wydarzeniami kulturalnymi, logotyp będzie stanowił ważny element promocji Ostrowieckiego Browaru Kultury i samego miasta.