Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

Firma Altar proponuje kolejną innowację dla biznesu

Firma Altar proponuje kolejną innowację dla biznesu

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Przedsiębiorstwo, prowadzone przez Magdalenę Borys, Prezes Altar, od ponad 30 lat pomaga optymalizować różne procesy w firmach z każdej branży (m.in. Empik, Telbridge, BNP Paribas, Rohlig SUUS) z pomocą innowacyjnych narzędzi IT. Najnowszy produkt Altar - AI Quality Management - to rewolucyjne narzędzie, które zapewnia pełną, zautomatyzowaną kontrolę jakości contact center. To właśnie z pracownikami contact center kontaktują się klienci, czy partnerzy przedsiębiorstwa.
- Wyobraź sobie sytuację: Ty skupiasz się na prowadzeniu biznesu, a w tym czasie AIQM skrupulatnie ocenia wszystkie rozmowy (tak, 100% rozmów) z Twoimi klientami, w realny sposób wpływając na jakość ich obsługi oraz ich końcową satysfakcję. Wszystko to w tle, dyskretnie i precyzyjnie – mówi Karol Twardowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Strategii i Innowacji oraz osoba odpowiedzialna za AI Quality Management.
Co da wprowadzenie AIQM do firmy?
Ogromna oszczędność czasu dla menedżerów odpowiedzialnych za kontrolę jakości rozmów w contact center (narzędzie sprawdza i wyciąga wnioski ze 100% rozmów!)
Znaczna poprawa efektywności operacyjnej firmy.
Większa satysfakcja pracowników (dzięki jasnym i szybkim wytycznym, co należy poprawić) oraz klientów (dzięki lepszej i sprawniejszej obsłudze).
- Warto podkreślić, że contact center posiadają nie tylko firmy z branży call center, ale każda firma obsługująca klientów. AIQM sprawdzi się w każdej branży i zwiększy np. szansę na sprzedaż telefoniczną – dodaje Karol Twardowski.
Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć na stronie – www.altar.com.pl/ai-quality-management-to-twoj-sukces-w-kazdym-kontakcie-z-klientem


Altar zachęca również zainteresowane osoby do bezpośredniego kontaktu:
+48 885 152 399
karol.twardowski@altar.com.pl

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy