Nowa siedziba Teatru im. Stefana Żeromskiego, jak się okazuje, wiąże się również z nowymi potrzebami pracowniczymi. Praca w przy produkcjach artystycznych może być nie tylko ciekawa, ale też zadania są zróżnicowane. Tu potrzebna będzie sprawna koordynacja. Wymaga też wielu umiejętności.
Zakres obowiązków:
• realizacja i koordynacja wszystkich etapów produkcji i eksploatacji spektakli w ścisłej
współpracy z koordynatorem pracy artystycznej, kierownikiem technicznym i działem
impresariatu
• tworzenie harmonogramów prób i produkcji we współpracy z realizatorami,
koordynatorem pracy artystycznej, kierownikiem technicznym i działem impresariatu
• tworzenie, aktualizowanie i kontrolowanie budżetu produkcji i realizowanych
projektów przy uwzględnieniu planu finansowego dla danej produkcji oraz
przedkładanie sprawozdań podejmowanych działań
• nadzorowanie rozliczania budżetów produkcji i realizowanych projektów
• odpowiedzialność za przestrzeganie planu finansowego danej produkcji
• ustalanie honorariów i negocjowanie umów z głównymi współpracownikami,
realizatorami oraz zespołem aktorskim
• przygotowywanie zakresu umów z twórcami, realizatorami oraz innymi podmiotami
pełniącymi aktywną rolę przy produkcji spektaklu i realizującymi zadania w procesie
produkcyjnym spektakli, we współpracy ze specjalistą ds. umów cywilnoprawnych
• przygotowanie niezbędnych dokumentów oraz uzyskanie zezwoleń, o ile są
wymagane
• zgłaszanie Dyrektorowi wszystkich faktów i okoliczności ograniczających możliwość
terminowego wykonania prac produkcyjnych oraz zagrażających przekroczeniem
kosztów produkcji, z wskazaniem rozwiązania zmierzającego do usunięcia tych
okoliczności
• przygotowywanie umów koprodukcyjnych i eksploatacyjnych
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z realizatorami, koproducentami, inwestorami
i partnerami wspierającymi proces produkcji spektaklu
• współpraca przy tworzonych wnioskach o dofinansowanie poszczególnych projektów
• uczestniczenie w próbach generalnych i premierach
• zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, kontrolowanie przestrzegania przepisów
BHP, ochrony ppoż. i ochrony środowiska
• kształtowanie i dbanie o wizerunek Teatru
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane na kierunku produkcja teatralna i organizacja
widowisk, organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, administracja lub
udokumentowane doświadczenie (minimum dwuletnie) w organizacji i koordynacji
wydarzeń artystycznych
• znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min. poziom B2
• umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office
• dobra organizacja pracy, terminowość i dokładność w realizacji zadań
• zdolności komunikacyjne, negocjacyjne, asertywność
• umiejętność pracy w grupie
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
• elastyczność czasowa (praca w systemie zadaniowym)
• chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
• mile widziane: znajomość specyfiki pracy w teatrze, doświadczenie w pracy
w publicznych instytucjach kultury
Oferujemy:
• trzymiesięczny okres próbny z wynagrodzeniem w wysokości 4300 zł bruTo
• umowę o pracę na czas określony – 12 miesięcy
• wynagrodzenie miesięczne: 4800-5000 zł bruTo
• dodatek stażowy, jeśli występuje
• pracę stacjonarną
• pakiet świadczeń socjalnych
• bilety pracownicze na spektakle
• możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji
CV prosimy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@teatrzeromskiego.pl do
27.10.2024 r. do godz. 23.59. W tytule wiadomości należy wpisać: REKRUTACJA –
PRODUCENT_KA TEATRALNY_A
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie
z Ustawą z dnia 1997.08.29 o ochronie danych osobowych (dz. U. z 2002, Ne 101, poz. 926
ze zm.)”.