Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

DW nr 754 przez Ostrowiec będzie remontowana

DW nr 754 przez Ostrowiec będzie remontowana

Opiniowanie przez zarząd województwa inwestycji na drogach publicznych wynika z ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Z prośbą o wydanie takiej opinii wystąpiła kielecka firma, na podstawie pełnomocnictwa, udzielonego przez dyrektora Świętokrzyskiego Zarządu Dróg w Kielcach. Po analizie dokumentów złożonych we wniosku, tj. mapy przedstawiającej proponowany przebieg drogi, analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami oraz określenia zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu zarząd województwa świętokrzyskiego wydał opinię pozytywną.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Planowana rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 754 rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą krajową nr 9, a kończy na skrzyżowaniu z aleją Jana Pawła II – planowany do realizacji odcinek ma prawie 2 kilometry. Zadanie przewiduje dostosowanie modernizowanego odcinka drogi do parametrów klasy technicznej G (główna). Szerokość projektowanej jezdni wynosi 7 m. Na odcinku od skrzyżowania z krajową "dziewiątką" do skrzyżowania z ul. Okólną i ul. Słowackiego przewiduje się rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 754 dla przekroju jednojezdniowego, a na odcinku od skrzyżowania z ul. Okólną i ul. Słowackiego do ul. Radwana - o przekroju dwujezdniowym (ul. Denkowska). Odcinek ul. Radwana do al. Jana Pawła II pozostanie w stanie istniejącym o przekroju dwujezdniowym.

W ramach rozbudowy DW754 planuje się budowę obustronnych chodników. Zaprojektowana została także budowa ciągu rowerowego, przebiegającego na odcinku al. 3-go Maja po stronie lewej, a na odcinku ul. Okólnej i ul. Denkowskiej po stronie prawej drogi. Na odcinku ul. Radwana zaprojektowano ciąg rowerowy po obu stronach jezdni.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy