Wiele premier i nowości dla branży dziecięcej w Targach Kielce
Wśród blisko 300 wystawców, którzy przez trzy dni zaprezentują swoją ofertę produktów nie brakuje polskich i zagranicznych producentów i dystrybutorów zabawek, gier, ubranek, artykułów papierniczych oraz edukacyjnych, m.in. takich jak: MARKO – Partner Strategiczny targów Kids’ Time, czy MARIOINEX, WADER, COBI, NASZA KSIĘGARNIA, HABA, PLAYMOBIL, NENA BABY I DUMEL. Wiele nowości i premier szykują też firmy wózkowe, których w tej edycji jest zdecydowanie więcej niż w ostatnich latach. Poza całkiem nowymi modelami będzie można zobaczyć także odświeżone wersje kolorystyczne i zupełnie nowe tkaniny. Te zapowiedziały m.in. takie marki jak TAKO, JUNAMA, ROAN, EURO-CART, ADAMEX, czy RIKO. Wśród tysięcy produktów odnaleźć będzie można także najlepsze zabawki 2023 roku, wyłonione w plebiscycie Zabawka Roku oraz spore grono producentów mebli i wyposażenia pokoi dziecięcych. – W tym roku spotkanie branży dziecięcej odbywa się nie w czterech, jak przed rokiem, a w pięciu halach, co nas cieszy, bo po pierwsze potwierdza potrzebę organizowania targów i spotkań bezpośrednich, a po drugie sprawia, że oferta dla zwiedzających staje się jeszcze bardziej atrakcyjna i kompleksowa – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. Udział w wydarzeniu to podróż po fascynującym świecie dziecięcych innowacji oraz praktycznych artykułów dla rodziców. Wydarzenie od ponad dekady przyciąga przedstawicieli branży dziecięcej z całego świata, stając się jednym z najważniejszych punktów spotkań na początku każdego roku.
Dla kogo kolejne statuetki Kids’ Time Star?
Ważnym punktem targów Kids' Time są rozstrzygnięcia w prestiżowym konkursie Kids’ Time Star, który jest doskonałym miejscem do zaprezentowania wyróżniających się na rynku zabawek i artykułów dla dzieci i rodziców. – W tej edycji nie zabrakło ciekawych i innowacyjnych zgłoszeń, spośród których wyłonieni zostaną zwycięzcy poszczególnych kategorii tej prestiżowej nagrody. Pełna lista laureatów dostępna będzie na stronie internetowej kidstimestar.pl, a później każdy z nich pokazany będzie w naszej internetowej telewizji Kids’ Time TV – dodaje managerka imprezy Aldona Matla.
Ekspercki głos branżowych autorytetów na Business Forum
Przez trzy dni scenę targów Kids’ Time wypełnią prelekcje polskich i zagranicznych ekspertów, którzy w ramach Business Forum podejmą wiele tematów związanych m.in. z analizą rynku zabawek, aktualnymi trendami w sektorze artykułów dziecięcych, czy kwestiami prawnymi i licencyjnymi. W tym roku głos zabiorą m.in. dr hab. inż. Beata Grynkiewicz-Bylina, Profesor Instytutu ITG KOMAG, która opowie o planowanych w UE zmianach wymagań dotyczących bezpieczeństwa zabawek, Paweł Szmidt z firmy RMD Research, który przedstawi najnowszy raport o rynku zabawek w Polsce, czy grono zagranicznych ekspertów, które poruszy zagadnienia związane z rolą rynków Europy Wschodniej w ochronie własności intelektualnej w branży dziecięcej.
14 edycja targów KIDS' TIME odbędzie się już 21-23 lutego 2024 roku w Targach Kielce. Wydarzenie ma charakter biznesowy i kierowane jest do przedstawicieli branży dziecięcej, którzy na stronie www.kidstime.pl mogą dokonać bezpłatnej rejestracji.