Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

Targi Kielce - TOP Marka 2024!

Targi Kielce - TOP Marka 2024!

Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy medialności marek, uwzględniając ich obecność w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Od 2007 roku zestawienie ocenia siłę i wizerunek brandów w Polsce, a miejsce w rankingu zależy od pozytywnego odbioru i liczby osób, do których dociera marka.

Marka Targów Kielce z imponującym awansem

W tym roku zestawienie TOP 500 Marek otwierają Onet, WP i PKO Bank Polski. Targi Kielce są na 180 pozycji przed takimi brandami, jak Synthos, Pepsi, 4F, KGHM, czy kielecki Echo Investment, popularne Męskie Granie. Z kolei w rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję, ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków. W porównaniu do ubiegłego roku Targi Kielce odnotowały wyraźny awans – z 295. miejsca w rankingu TOP 500 Marek na 180., oraz z trzeciego na drugie w kategorii branżowej.

Mocna pozycja Targów Kielce na rynku polskim

- Skok o 115 pozycji to wielki sukces dla wizerunku i rozpoznawalności Targów Kielce. Świadczy o tym, że pojawiło się więcej publikacji o naszej firmie, a ich wydźwięk był zdecydowanie pozytywny. Informacje o Targach Kielce są publikowane w korzystnym świetle, co umacnia nasz wizerunek i znaczenie na rynku. Nasze starania w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz zaangażowanie w organizację wydarzeń na najwyższym poziomie przynoszą wymierne efekty. Wysokie miejsce w rankingu TOP 500 Marek potwierdza znaczenie Targów Kielce na rynku polskim – mówi dr Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Tegoroczne noty to efekt przemyślanej i konsekwentnej strategii komunikacyjnej, którą Targi Kielce realizują. Awans zarówno w kategorii branżowej, jak i w ogólnym rankingu 500 marek w Polsce, to sygnał, że te działania znajdują uznanie nie tylko wśród klientów i partnerów, ale również w opinii publicznej. Jest to efekt współpracy z mediami oraz dbałości o pozytywny i profesjonalny przekaz w każdej formie komunikacji.

- Szczególnie cieszy nas wzrost indeksu sentymentu, co świadczy o coraz lepszym odbiorze marki w przestrzeni medialnej – mówi Agnieszka Wicha – Dauksza, dyrektor Wydziału Public Relations w Targach Kielce. 

Jak podkreśla prezes Mochoń, mocna pozycja brandu wzmacnia relacje z kooperantami – wystawcami czy instytucjami, dla których przekłada się na zaufanie. - Siła Targów Kielce leży między innymi w transparentnej komunikacji, otwartości na potrzeby rynku i kreowaniu pozytywnych doświadczeń. Tego kierunku będziemy się trzymać – podkreśla dr Andrzej Mochoń.

Targi Kielce przyciągają zainteresowanie

Jak czytamy w raporcie TOP Marka, branża targowa stale poszukuje nowych rozwiązań i formatów, które, poza wydarzeniami targowymi, przyciągają widzów i zainteresowanie mediów. Targi Kielce wyróżniają się organizowaniem imprez kulturalnych, jak m.in. Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festival. Przez cztery dni festiwalu koncerty dają gwiazdy polskiego jazzu oraz cenieni w świecie muzycy. Największe zainteresowanie mediów przyciągnęły targi branży obronnej Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego oraz zapowiedziana w maju 2024 budowa nowej hali wystawienniczej.

TOP Marka

Ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji. Marki oceniane są za pomocą trzech głównych wskaźników. Impact jest oceną, ile osób miało kontakt z informacjami o marce, na podstawie popularności i zasięgu mediów, w których się pojawiły. Indeks sentymentu to wskaźnik pokazujący, jaki był wydźwięk przekazów o marce (pozytywny, neutralny, negatywny). Im więcej pozytywnych i neutralnych publikacji w porównaniu do negatywnych, tym lepszy wynik. Siła marki to wynik końcowy, który decyduje o pozycji w rankingu. Łączy dane o liczbie odbiorców (zasięgu) i jakości publikacji, czyli czy przekazy były pozytywne i profesjonalne. Podsumowując: im więcej pozytywnych informacji o marce, które dotarły do dużej liczby osób, tym wyższa pozycja w rankingu. Ostatnio opublikowany ranking obejmuje publikacje, które ukazały się od lipca 2023 do czerwca 2024.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy