Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

ZTM podpisał umowę na adaptację i wyposażenie pomieszczeń nowej siedziby

ZTM podpisał umowę na adaptację i wyposażenie pomieszczeń nowej siedziby

W wyniku rozstrzygniętego przetargu wybrano ofertę firmy Kamela Inwestycje z siedzibą w Kielcach. Całkowity koszt zlecenia to ponad 1 mln 438 tys. złotych. Wykonawca na realizację zamówienia będzie miał 8 tygodni.

Obecnie Zarząd Transportu Miejskiego mieści się w wynajmowanej kamienicy przy ulicy Głowackiego. Budynek nie spełnia wielu wymogów. Brakuje w nim m.in. windy, którą osoby z niepełnosprawnościami mogły by dotrzeć na wyższe piętra. Z kolei ograniczona powierzchnia nie pozwala np. na organizację Punktu Obsługi Pasażera, w którym w jednym miejscu pasażer mógłby załatwić swoją sprawę np. związaną z odwołaniem od opłaty za jazdę bez ważnego biletu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Nowa siedziba, która zostanie rozlokowana na powierzchni blisko 800 metrów kwadratowych będzie spełniać wszystkie wymogi i udogodnienia. Na pierwszym piętrze powstanie przede wszystkim Punkt Obsługi Pasażera, do którego swobodnie będą mogły dotrzeć m.in. osoby starsze jak również z niepełnosprawnościami, niewidome czy słabowidzące.

Do budynku Dworca Kolejowego przeniosą się wszyscy urzędnicy ZTM. Swoje miejsce znajdzie tu także punkt sprzedaży biletów, który obecnie działa na parterze kamienicy przy ulicy Głowackiego.

Do nowej siedziby pasażerom łatwiej będzie dojechać przede wszystkim transportem zbiorowym. Lokalizacja znajduje się w tzw. centrum komunikacyjnym (bliskie sąsiedztwo dworców autobusowego i kolejowego), które integruje transport miejski z kolejowym jak i autokarowym w komunikacji podmiejskiej oraz dalekobieżnej.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy