Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

Jest nowa propozycja przebiegu tzw. dużej obwodnicy Ostrowca

Jest nowa propozycja przebiegu  tzw. dużej obwodnicy Ostrowca

Coraz większe szanse na zmianę decyzji dotyczącej budowy tzw. dużej obwodnicy Ostrowca. Według planów sprzed 10 lat ma ona przebiegać przez miejscowość Chmielów a dokładnie przecinać ją na pół. A to oznaczałoby wyburzenia i wysiedlenia części gospodarstw. Poza tym miała by to być droga jednojezdniowa, nie łącząca żadnych ważnych węzłów i nie zadowalająca ostrowieckich przedsiębiorców. Dlatego pod rozwagę brana jest  propozycja prezydenta Ostrowca Artura Łakomca. 

- Na tą chwilę mówimy o tym, co jest realne, czyli przede wszystkim o tym pierwszym etapie,  a więc odcinku od Alei 25-lecia do węzła przy S74 do Opatowa. To ułatwiłoby komunikację  przede wszystkim naszym przedsiębiorcom, ponieważ w końcu wybrzmiało to i wszyscy chyba też zrozumieli, że ta obwodnica, która jest proponowana  od paru lat, procedowana nawet,  dla mieszkańców i dla przede wszystkim biznesu ostrowieckiego nic by nie dała. 

  Decyzja o kontynuowaniu bądź zaprzestaniu tej inwestycji leży w gestii Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, co może potrwać jeszcze kilka miesięcy. Tym nie mniej wojewoda świętokrzyski Józef Bryk jest optymistą.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
 Jesteśmy pełni nadziei, że może nowa propozycja  będzie oceniona dobrze. Dlatego, że pierwszy projekt tej obwodnicy to jest koszt około miliarda złotych, natomiast ta druga, która będzie nam służyła, będzie potrzebna, to jest ponad 400 milionów. Ona będzie miała też inny przebieg niż "dziewiątka". Częściowo będzie się łączyć z nią, ale będzie łączyć bezpośrednio z węzłem nr 74.

 

Dodajmy, że nowa wersja ostrowieckiej obwodnicy naturalnie włączyłaby się w obecną sieć dróg krajowych.  

 

 

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy