Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

Jak pozyskiwać pozytywne opinie o produktach i firmie?

Jak pozyskiwać pozytywne opinie o produktach i firmie?

Duża liczba pozytywnych ocen zachęca, zaś często wystarczy jedna negatywna, aby zniechęcić innego użytkownika. Będąc przedsiębiorcą musisz mieć świadomość tego, jak łatwo przychodzi klientom wystawianie negatywnych komentarzy, a jak trudno walczy się o zdobycie pozytywnych, nawet wtedy, gdy odbiorca jest zadowolony z całego przebiegu procesu zakupowego. Problemowi przyjrzeli się specjaliści z Rating Captain i znaleźli sposób na skuteczne zbieranie wartościowych ocen.

Dlaczego opinie o produktach i usługach są tak ważne?

Nie bez powodu po zakończonej transakcji zakupowej firmy za pomocą powiadomień lub wiadomości e-mail proszą swoich klientów o wystawienie opinii. W ten sposób nie tylko chcą sprawdzić, jaki jest poziom zadowolenia ze świadczonych usług, ale również starają się stworzyć bazę ocen, które zachęcą kolejnych odbiorców do kupna danego produktu lub towaru.

Na ogólną opinię ma jednak wpływ szereg różnych czynników, dlatego przedsiębiorcy muszą dokładać wszelkich starań, aby wszystko poszło zgodnie z planem. Intuicyjność sklepu internetowego, dostępność produktów, dogodne sposoby płatności, szybka i bezproblemowa dostawa i w końcu produkt lub usługa zgodna z opisem - nie jest łatwo zyskać zaufanie klientów, jeśli na którymś z tych etapów zdarzy się jakiś problem.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Rating Captain to aplikacja, która zapyta Twojego odbiorcę, jakie są jego doświadczenia po skorzystaniu z usług. Jeśli klient będzie zadowolony - narzędzie zachęci go do wystawienia swojej opinii na jednym z portali opiniotwórczych. W przypadku, gdy coś pójdzie nie tak i odbiorca zdecyduje, że nie jest w pełni usatysfakcjonowany, aplikacja odeśle go do kontaktu z przedstawicielami firmy, dla których stanowić to będzie kolejną szansę na to, aby tym razem odmienić wrażenia klienta z negatywnych na pozytywne. Zachęta w postaci kuponu rabatowego, dedykowanej zniżki czy specjalnego prezentu może sprawić, że dany sklep lub platforma dostaną kolejną szansę. Często sama komunikacja z niezadowolonym klientem, chęć przeprosin i przyznania się do błędu sprawia, że odbiorca rezygnuje z wrogiego podejścia do przedsiębiorstwa.

Pozycjonowanie lokalne - znajdź klientów w Świętokrzyskim

Pozyskiwanie opinii od klientów odgrywa bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym, czyli wpływa na widoczność w wyszukiwarce wizytówki firmowej Google. Na pozycjonowanie wizytówki składa się kilka elementów, spośród których opinie mają największe znaczenie. Od średniej oceny oraz liczby opinii zależy pozycja firmy w rankingu Google Maps na daną frazę wpisaną przez użytkownika. Ważna jest również jakość opinii, tzn. chociażby ich długość czy zawartość zdjęć. Dobrze uzupełniona wizytówka Google Moja Firma wraz z opiniami Twoich klientów może wiwindować Twój biznes do top 1 w Mapach Google w lokalnym wyszukiwaniu na terenie województwa świętokrzyskiego.

Poznaj swoich klientów na podstawie analizowanych opinii

Rating Captain nie tylko zachęca klientów do wystawiania opinii, ale również na ich podstawie pozwala określić, nad którymi aspektami przedsiębiorstwo musi jeszcze popracować. Algorytmy aplikacji analizują poszczególne recenzje i wskazują obszary, które wymagają poprawy, a które są szczególnie istotne w odbiorze dla klientów. Dzięki temu, jako przedsiębiorca poznajesz główne problemy klientów, a także zagrożenia, jakie mogą pojawić się kolejnych transakcjach zakupowych. Jest to więc wyjątkowa szansa na naprawienie powracających usterek.

Budowanie relacji z klientami - zostań z nami na zawsze

Troska o zadowolenie obecnych i przyszłych klientów to inwestycja w przyszłość. Interesując się ich opinią, czytając komentarze i analizując problemy, jakie spotykają ich w trakcie zakupów, pokazujesz, jak ważny jest dla Ciebie każdy klient i jak wiele wnosi do budowania całej marki. Zarządzaj opiniami w sieci i zyskuj nowych klientów, dzięki aplikacji Rating Captain.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy