Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

Drugi dzień Rottinger Dub It Tuning Festival pełen emocji i motoryzacyjnych wrażeń

Drugi dzień Rottinger Dub It Tuning Festival pełen emocji i motoryzacyjnych wrażeń

Rottinger – siła hamowania i partner tytularny

Głównym sponsorem wydarzenia jest firma Rottinger, specjalizująca się w produkcji tarcz hamulcowych. Jak wyjaśnił prezes zarządu, Bartłomiej Kolbusz, współpraca z organizatorami zaczęła się dość spontanicznie:

– Na jednej z innych imprez mieliśmy okazję spotkać organizatorów dzisiejszego wydarzenia i tam padła propozycja, abyśmy rozważyli taką możliwość. Od słów do czynów u nas jest bardzo krótka droga, dlatego dziś jesteśmy sponsorem tytularnym i częścią tego świetnego wydarzenia.

Rottinger w tym roku świętuje 30-lecie istnienia. Firma z Dębicy znana jest z szerokiej oferty tarcz hamulcowych – zarówno klasycznych, jak i tych tuningowanych: nawiercanych i nacinanych, stworzonych z myślą o dynamicznej jeździe.

– Nasza oferta zawiera aż 7 różnych wzorów tuningowych – jest w czym wybierać. Na naszym stoisku pracują konsultanci, którzy pomagają dobrać odpowiednie tarcze i doradzają klientom. Cieszy nas ogromne zainteresowanie odwiedzających – wiele osób zna naszą markę i chętnie podejmuje rozmowy.

W strefie Rottingera nie zabrakło także gwiazd. Obecni byli ambasadorzy marki – Adam Kornacki oraz Wojciech Gojziewicz. Duże emocje wzbudziła premiera Hammera H1 – nowego projektu Adama Kornackiego, który prezentowany był szerokiej publiczności.

Syndykat – „ciemno, nisko i szeroko”

Jednym z najbardziej imponujących punktów festiwalu była strefa przygotowana przez Syndykat – firmę tuningową z Tarnowa, która działa już na poziomie europejskim. Jak zdradził właściciel firmy, Bartek Kozioł, na festiwalu zaprezentowali aż 70 wyselekcjonowanych projektów BMW – od klasyków po nowoczesne modele.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

– Nasze motto to: ciemno, nisko i szeroko. Auta mają czarne lakiery, są bardzo obniżone i mają szerokie felgi wychodzące poza obrys auta. Taki jest styl Syndykatu – elegancki, ale z pazurem.

Mimo że samochody nie pojawiły się w strefie driftu, wielu członków kolektywu jest związanych z tym sportem. Syndykat stawia na jakość i szczegóły – każdy projekt to osobna historia.

– Wszystkie nasze auta są dopracowane do perfekcji. Nie ma lepszych i gorszych – to absolutne topy. W zależności od tego, kto co lubi – seria 3, 5 czy 7 – każdy znajdzie coś dla siebie. Nasza strefa znajduje się w hali numer 4.

Bartek Kozioł podkreśla, że jeśli ktoś chce rozpocząć swoją przygodę z tuningiem, powinien zacząć od dobrej bazy:

– Najważniejsza jest baza – dobrze zachowany egzemplarz, np. BMW E46, to świetny punkt wyjścia. Potem szerokie koła, gwintowane zawieszenie, zadbany lakier i stylowe wnętrze. Dobrze, jeśli pod maską pracuje coś z rodziny M-Power.

Czy tuning zwiększa wartość auta?

– To temat dyskusyjny. Są auta w naszym kolektywie, które osiągają ceny znacznie wyższe niż rynkowe, ale wszystko zależy od projektu. Tuning dziś to kosztowna sprawa – ale efekt końcowy często bywa bezcenny.

 

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy