Jesteśmy zafascynowani Customer Experience - podkreśla Magdalena Borys, Prezes Altar. - Od samego początku stawiamy na optymalizację biznesu naszych klientów właśnie poprzez doskonalenie doświadczenia konsumenta. Wiemy, że dziś CX jest kluczowym czynnikiem decydującym o przewadze konkurencyjnej. Oprócz produktów, oferujemy klientom również know-how, jak tę przewagę praktycznie wykorzystać – dodaje Magdalena Borys.
Jednym z głównych filarów oferty Altar są ich innowacyjne produkty: AI Contact Center, AI Case Management oraz SARA. Każde z tych narzędzi zostało stworzone i jest rozwijane z myślą o wykorzystaniu maksimum potencjału biznesu klienta.
AI Contact Center to wielokanałowa platforma z obsługą procesową oraz mechanizmami sztucznej inteligencji, która umożliwia profesjonalną obsługę klientów w sposób kompleksowy.
Dzięki AICC nasi klienci mają możliwość zarządzania całą komunikacją i obsługą klienta w jednym miejscu. Daje to całościową perspektywę na działanie firmy i znacznie ułatwia niezwykle ważne planowanie - wyjaśnia Marcin Kania, pełniący rolę Wiceprezesa firmy Altar.
AI Case Management to kolejne innowacyjne rozwiązanie, które wspomaga obsługę spraw klienckich oraz oferuje wirtualnego partnera, nadającego priorytety, monitorującego pracę i umożliwiającego spojrzenie big picture view.
Platforma SARA znów to nowoczesne narzędzie do rozliczania klientów usług masowych i windykacji należności, które usprawnia procesy biznesowe związane z rozliczeniami w różnych modelach świadczenia usług.
Altar może pochwalić się współpracą z renomowanymi firmami, takimi jak Empik, Notus Finanse czy Bank Pocztowy.
Nasze narzędzia są wykorzystywane przez szerokie grono klientów różnych branż, w tym prawdziwych gigantów, którzy potwierdzają ich skuteczności i realną wartość - komentuje Magdalena Borys, Prezes Altar.
Kielecka firma od zawsze wierzyła w ogromny potencjał innowacji i przekuli tę wiarę m.in. w projekt Parrot AI, inteligentny asystent lekarza, tworzony w konsorcjum z Politechniką Świętokrzyską w ramach strategicznego programu INFOSTRATEG. To rozwiązanie to odpowiedź na bolączki systemu opieki zdrowotnej, które być może już wkrótce wniesie nową jakość do polskiej służby zdrowia.
Jesteśmy dumni z tego, co do tej pory osiągnęliśmy, jednak zawsze, z otwartym umysłem, patrzymy w przyszłość, gotowi do ulepszania obecnych oraz wprowadzania nowych, jeszcze lepszych rozwiązań dla klientów biznesowych z całego kraju - podsumowuje Marcin Kania, Wiceprezes Altar.
W Kielcach działa firma, która nie tylko dostarcza innowacyjnych narzędzi, ale także zmienia sposób, w jaki myślimy o biznesie i obsłudze klienta. Jeśli szukasz nowoczesnych rozwiązań IT wspierających firmę na wielu płaszczyznach, warto zwrócić uwagę na Altar. Przedstawicieli firmy będzie można spotkać na nadchodzącym Forum Biznesu i Przedsiębiorczości w Nowinach (22.03.2024). Wystąpią również w roli prelegentów.
Poznajmy się bliżej:
Sprawdź też: