Radio Rekord Świętokrzyskie mobilne Radio Rekord Świętokrzyskie
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMyIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg==

W kieleckiej firmie Altar tworzone są innowacyjne narzędzia zmieniające biznes

W kieleckiej firmie Altar tworzone są innowacyjne narzędzia zmieniające biznes

Jesteśmy zafascynowani Customer Experience - podkreśla Magdalena Borys, Prezes Altar. - Od samego początku stawiamy na optymalizację biznesu naszych klientów właśnie poprzez doskonalenie doświadczenia konsumenta. Wiemy, że dziś CX jest kluczowym czynnikiem decydującym o przewadze konkurencyjnej. Oprócz produktów, oferujemy klientom również know-how, jak tę przewagę praktycznie wykorzystać dodaje Magdalena Borys.

Jednym z głównych filarów oferty Altar są ich innowacyjne produkty: AI Contact Center, AI Case Management oraz SARA. Każde z tych narzędzi zostało stworzone i jest rozwijane z myślą o wykorzystaniu maksimum potencjału biznesu klienta.

AI Contact Center to wielokanałowa platforma z obsługą procesową oraz mechanizmami sztucznej inteligencji, która umożliwia profesjonalną obsługę klientów w sposób kompleksowy.

Dzięki AICC nasi klienci mają możliwość zarządzania całą komunikacją i obsługą klienta w jednym miejscu. Daje to całościową perspektywę na działanie firmy i znacznie ułatwia niezwykle ważne planowanie - wyjaśnia Marcin Kania, pełniący rolę Wiceprezesa firmy Altar.

AI Case Management to kolejne innowacyjne rozwiązanie, które wspomaga obsługę spraw klienckich oraz oferuje wirtualnego partnera, nadającego priorytety, monitorującego pracę i umożliwiającego spojrzenie big picture view.

Platforma SARA znów to nowoczesne narzędzie do rozliczania klientów usług masowych i windykacji należności, które usprawnia procesy biznesowe związane z rozliczeniami w różnych modelach świadczenia usług.

Altar może pochwalić się współpracą z renomowanymi firmami, takimi jak Empik, Notus Finanse czy Bank Pocztowy.

Nasze narzędzia są wykorzystywane przez szerokie grono klientów różnych branż, w tym prawdziwych gigantów, którzy potwierdzają ich skuteczności i realną wartość - komentuje Magdalena Borys, Prezes Altar.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Kielecka firma od zawsze wierzyła w ogromny potencjał innowacji i przekuli tę wiarę m.in. w projekt Parrot AI, inteligentny asystent lekarza, tworzony w konsorcjum z Politechniką Świętokrzyską w ramach strategicznego programu INFOSTRATEG. To rozwiązanie to odpowiedź na bolączki systemu opieki zdrowotnej, które być może już wkrótce wniesie nową jakość do polskiej służby zdrowia.

Jesteśmy dumni z tego, co do tej pory osiągnęliśmy, jednak zawsze, z otwartym umysłem, patrzymy w przyszłość, gotowi do ulepszania obecnych oraz wprowadzania nowych, jeszcze lepszych rozwiązań dla klientów biznesowych z całego kraju - podsumowuje Marcin Kania, Wiceprezes Altar.

W Kielcach działa firma, która nie tylko dostarcza innowacyjnych narzędzi, ale także zmienia sposób, w jaki myślimy o biznesie i obsłudze klienta. Jeśli szukasz nowoczesnych rozwiązań IT wspierających firmę na wielu płaszczyznach, warto zwrócić uwagę na Altar. Przedstawicieli firmy będzie można spotkać na nadchodzącym Forum Biznesu i Przedsiębiorczości w Nowinach (22.03.2024). Wystąpią również w roli prelegentów.

Poznajmy się bliżej:

www.altar.com.pl

 

 Sprawdź też:

https://swietokrzyskie.cozadzien.pl/swietokrzyskie/wprowadzanie-zaawansowanych-technologii-pomaga-przeniesc-biznes-na-wyzszy-poziom/73042

 

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy