Przejdź na zdrowy tryb życia - sport i dieta

Przejdź na zdrowy tryb życia - sport i dieta

Zacznij od dobrego planu i dobrego towarzystwa

Zgoda, jesień bywa zimna, szara i ponura, ale zamiast ciepłego kocyka i gorącej czekolady z szarlotką, proponujemy sport i dietę wzbogaconą o dodatkowe porcje warzyw! A wszystko zaczyna się od dobrego planu - jeśli go stworzysz, to zwiększasz swoje szanse na to, że w ogóle podejmiesz wyzwanie do wdrożenia zdrowego trybu życia

Zaplanuj więc wspólne spacery lub wspólne treningi z przyjaciółką. Z reguły jest tak, że we dwie osoby łatwiej zmotywować się do podjęcia aktywności fizycznej, nawet gdy za oknem pada deszcz i wieje zimny wiatr. Raźny marsz we dwójkę lub wspólny trening na siłowni da wymierne efekty, jeśli tylko wprowadzisz go na stałe do tygodniowego harmonogramu. Nie musicie zaczynać od trudnych ćwiczeń, a na spacery wystarczy, że założycie buty treningowe damskie. Dobre buty zapewniają stabilizację stopy i komfort chodzenia.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Zbilansowana dieta jesienna pełna warzyw

Do wspólnych treningów lub spacerów warto dołożyć zbilansowane, aromatyczne posiłki, które zregenerują organizm i dostarczą odpowiednią ilość składników odżywczych i mineralnych. Jesienią wykorzystuj bogactwo warzyw bulwiastych i korzeniowych. Sprawdzaj, co sezonowo pojawia się w warzywniakach i właśnie na bazie tych produktów gotuj swoje posiłki. Nie możesz ominąć jesiennego sezonu na dynię i słodkie ziemniaki. Oba te warzywa wyśmienicie pasują jako podstawa do zup kremów. Pożywne, pełne witamin zupy przygotujesz również na bazie selera, pora, marchewki, pietruszki i buraków

Stopniowo zwiększaj intensywność treningów

Jeśli poczujesz, że treningi sportowe dla początkujących to już zdecydowanie zbyt mało, jak na Twoje możliwości, to wybierz kolejny poziom aktywności fizycznej, dopasowany do Twojej kondycji i zdrowia. Możesz zostać przy aktywności na zewnątrz, ale zamiast marszu przejdź do truchtu i spokojnego biegu. Powoli zwiększaj tempo i pamiętaj o tym, żeby na jesienne biegi ubrać się odpowiednio. Treningi prowadzone na siłowni czy pod okiem trenera personalnego również dopasuj do swoich aktualnych możliwości. Dbaj o to, abyś na ćwiczeniach miała odpowiednie buty treningowe damskie takie jak ze strony: https://nbsklep.pl/damskie/obuwie/treningowe.html, które zapewnią Ci komfort podczas ćwiczeń, stabilizację stopy i amortyzację drgań. 

Dieta, sport i o wiele więcej!

Zbilansowana dieta i aktywność fizyczna to naprawdę dużo, jeśli chodzi o wprowadzenie zdrowego stylu życia na co dzień. Oprócz tego możesz zadbać również o rozwój intelektualny i duchowy. Znajdź coś, co sprawia Ci przyjemność i rozwija Cię. Może to być kino, teatr, gry logiczne, kluby dyskusyjne, rozmowy z przyjaciółmi, rozwijanie swojego hobby. Takie kompleksowe działania, które mają na celu polepszenie Twojego zdrowia i samopoczucia z pewnością szybko zaowocują tym, że będziesz wypoczęta, odprężona, zrelaksowana i dobrze nastawiona na nadchodzące, jesienne dni.

Artykuł sponsorowany

Chcemy, żeby portal swietokrzyskie.cozadzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców ziemi świętokrzyskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjI3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM2IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjM3IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy